Avatar billede cyberman29 Nybegynder
13. oktober 2010 - 18:18 Der er 1 løsning

Frivilig webdesigner søges

Hej alle på experten.

Vi er et lille team som søger en god og stabil webdesigner, Vores krav er at du skal kunne lave teamer til disse cms systemer Wordpress, Joomla og maango.

Vi søger alle mellem 12-25 år, da vi ikke ser så stort på hvor gammel du skal være, er det fordi der er mange unge "nørder" der ude som har så mange gode ideér, men de for aldrig rigtig chancen før det er blevet lidt ældre, men selfølgelig kræver vi stadig at de templates du laver ser ordentlige og proffesionlle ud, og at du er moden nok til at arbejde i et team.

Da vi ikke har noget firma kørende og vores services er gratis, har vi ikke rigtig nogen indkomst, så derfor søger vi kun frivillige. Men vi regner med snart(2/3 måneder) at få et firma op og køre og så tilbyde betalings services, så du kan få løn.

Vores primære services er hosting, og hjemmeside systemmer, som tilbydes gratis

Du kan se vore nuværende side på www.craditec.liberohost.com

Hilsen Cyberman29
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
19. november 2010 - 23:14 #1
Lukker:)