Avatar billede Glarbo Nybegynder
11. oktober 2010 - 18:26 Der er 1 kommentar

Computer fungerer pludseligt ikke rigtig?? hjælp meget påskønnet!

Hejsa alle sammen.

jeg har denne HP stationere computer som jeg har haft i et halvt års tid. den er super hurtig og der har ikke været nogle problemer med den.

men så pludselig da jeg tændte den igår så kunne den INGENTING
den er utrolig langsom og reagerer slet ikke på noget. (alt går i stå, 30 min bare om at åbne firefox. og det er alle programmer.) selv start virker ikke. jeg kører lige nu i fejlsikret tilstand hvor den fungerer udemærket. har desuden scannet den adskillige gange med AVG og NORTON uden at de fandt noget? kan virkelig ikke regne ud hvad der er galt her?

har forøvrigt også systemgendannet den uden at det gjorde nogen forskel? nogle der ved hvad som foregår`? O.o
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2010 - 19:26 #1
Hej Glarbo og velkommen.
Du har kommet til at oprette samme spm to gange lige efter hinanden.
I dit næste indslag lægger du det som SVAR, og accepterer dette, så tråden her lukkes igen. Og så fortsætter vi her:
http://www.eksperten.dk/spm/921020