10. oktober 2010 - 20:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Plasma/LCD TV (3D)

Jeg er så småt igang med at kigge på nyt tv og er lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge efter. Jeg vil have et 3D tv, men ved ikke om jeg skal vælge LCD (LED) eller Plasma. Jeg kan også se at der på nogle tv står 3D-Ready og på andre står 3D(Active).
Nogen der kan guide mig lidt her?

På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2010 - 20:17 #1
du vil ikke have 3D - det er ikke godt for øjnene, og der der ingen, der sender 3D signaler alligevel.
LED er det billigste mht strøm, og har det bedste billede. Vi er pt på ca første generation - du skal ikke købe 3D før vi har passeret sommersalget 2011.
10. oktober 2010 - 20:39 #2
Se evt. her -> http://www.flatpanels.dk/ ?

Iøvrigt enig med #1 - har lige være på Messen -> http://www.pcworld.dk/art/8949?a=search&i=0 ...
10. oktober 2010 - 20:52 #3
Jeg skal også selv til messe i weekenden, så regner med at se lidt mere på det der, men var inde i sonys butik i odense her i weekenden og så deres 60" 3D tv og det er uden sammenligning det vildeste jeg har set. Og jeg er så også ret ligeglad med om jeg kan se Venner og Amalies Verden i 3D. 3D er jo for mine blu-ray film.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2010 - 21:41 #4
Vent med at købe.
Teknologien skal lige udvikles ordentligt først, så 3D tv er for dyre pt.
09. december 2010 - 13:25 #5
Jeg har købt en Panasonic VT20 65" Plasma 3D. og jeg er GODT tilfreds! :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2010 - 21:43 #6
65" ???

Sidder du da 30 meter væk?