Avatar billede ra__mus Nybegynder
08. oktober 2010 - 12:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Se hvad der er i indbakke.dbx fil

Hej
Jeg har kopieret en indbakke.dbx fil (outlook express) fra en gammel pc. Jeg vil nu gerne se hvad den indeholde af emails, kan jeg se det uden at skulle benytte outlook express, altså gå ind og se hvad den indeholder ??

Ellers hvor er det at disse filer ligger i windows xp ??
Avatar billede Jensen DK Novice
08. oktober 2010 - 12:51 #1
mappen bruger navn på C: drevet lokale indstillinger, application Data,identites, et nr.,Microsoft, Outlook express,Så kan du se mapperne med dbx
Avatar billede Jensen DK Novice
08. oktober 2010 - 12:54 #2
Du må godt se at få givet point for alle dine åbne spørgsmål, ellers er der pludselig ingen der gider at hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ra__mus
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. oktober 2010 - 12:56 #3
Jeg mener at du kan importere dem i live mail
Avatar billede ra__mus Nybegynder
09. oktober 2010 - 23:45 #4
poko1
hvordan / hvortil ?
Avatar billede ra__mus Nybegynder
10. oktober 2010 - 00:07 #5
har importeret nogle, men kan ikke importere alle mapper, hvordan kan det være ??
Avatar billede ra__mus Nybegynder
22. oktober 2010 - 11:02 #6
poko læg et svar

det lykkedes med importer..
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. oktober 2010 - 01:38 #7
Det kan jeg ikke har lige modtaget den mail hvor der er accepteret.