Avatar billede Lydpotten Nybegynder
08. oktober 2010 - 10:58 Der er 14 kommentarer

Lyd driver

Jeg har fået min computer geninstalleret fra ny ;)

Men jeg kan ikke finde en driver til mit lyd kort ?

Jeg har været inde på www.packardbell.dk og finde en driver, men jeg kan ikke få den til at virke :S Skal den ligge et præcis sted på min packardbell ?? eller ??

Hjælp tak.. ;)

ved ikke om det er det rigite sted den ligger under kategori ?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 11:01 #1
Der er vel en exe-fil som du aktiverer, og så skulle det være nok.
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
08. oktober 2010 - 11:03 #2
For at kunne finde driverne, skal du angive de nøjagtige data
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
08. oktober 2010 - 11:04 #3
Glemte: og windowsversion
Avatar billede Lydpotten Nybegynder
08. oktober 2010 - 11:05 #4
exe-fil

Hvor finder man denne fil ?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 11:13 #5
Normalt er den fil man bliver præsenteret for exefilen. Det er en
fil som udfører noget, altså starter installationen.
Hvis den fil du har downloadet er pakket f.eks m. WinRar el. Winzip, skal den pakkes ud først.
Avatar billede Lydpotten Nybegynder
08. oktober 2010 - 11:29 #6
Jeg har pakket lyd driver ud, Jeg kan indstil på lyden osv, og kan se den der lille højtaller nede i højer hjørne på skrivebordt.. men fatter ikke hvorfor der stadigvæk ikke kommer nået, jeg kan se at driver er indstallert
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 11:44 #7
Prøv at gå ind i Kontrolpanel/Lyde og lydindheder/Lydenheder og se om det er den rigtige driver som der opereres med. Se også samme sted under lyde, om der er flueben i slå fra. Også nede i venstre hjørne. Hvis du ser nogen flueben, så fjern dem.
Avatar billede Lydpotten Nybegynder
08. oktober 2010 - 12:01 #8
Alle sammen er skrue helt op inde i lydindheder,
Og der var ingen flueben
Men hvordan kan jeg se at det ikke er den rigtige driver som du

Realtek HD Audio mangaer hedder det program som følger med drivern, hvor du kan gå ind og indstille på en masse lyde osv
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 12:24 #9
Prøv at se på billedet. Ved de røde pile kan der være mulighed for at ændre det program som bruges til audio.

Nb. billedet er ikke af mig.
http://peecee.dk/upload/view/269768
Avatar billede Lydpotten Nybegynder
08. oktober 2010 - 12:30 #10
Har lige prøvet at sætte min jack stik ud forand computer hvor der også er en lyd udgang og der kan den godt spille ? :S omg !!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. oktober 2010 - 12:31 #11
Avatar billede Lydpotten Nybegynder
08. oktober 2010 - 12:46 #12
Hmm har hentet den der hedder 009
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. oktober 2010 - 12:53 #13
nu kunne du fra starten have fortalt os hvilken pc 009 tilhører?
type? nr. på pc. så vi ved om det er den rigtige du henter.
Avatar billede Lydpotten Nybegynder
08. oktober 2010 - 13:05 #14
Packbard bell

Model -Type  Utrow- sfr