Avatar billede lad Nybegynder
07. oktober 2010 - 19:31 Der er 1 løsning

Billedet forsvinder efter 2 sekunder på en Asus VW222U

Hej med jer.

Jeg har en skærm med et problem. Det virker som om at hver gang den skal vise en ny opløsning så vises billedet i 2 sekunder, og så forsvinder det indtil den så skifter opløsning.

Sætter jeg f.eks. skærmen på en computer og tænder computeren ses Asus logoet i 2 sekunder og så bliver skærmen sort. Derefter så når man lige at se Windows loade, men billedet forsvinder igen. Når så computeren er inde i Windows vises det billede også i 2 sekunder. Det vil altså sige at skærmen har evnen til at vise billedet, men holder op efter 2 sekunder.

Jeg har prøvet flere forskellige computere, både DVI og VGA kabel.
Skærmens egen menu forsvinder også, så det vil sige at det umiddelbart ikke blot er signalet til skærmen der er noget galt med.

Står skærmen mon til at redde?

(jeg vil forsøge at uploade en video så i kan se problemet ske)
Avatar billede lad Nybegynder
16. februar 2011 - 09:26 #1
Der blev aldrig skrevet et svar så jeg giver points til mig selv så dette spørgsmål er lukket.

Jeg løste problemet. Jeg fandt ud af at der er 3 års garanti på Asus skærme, så jeg var i stand til at få byttet skærmen direkte ved Asus.