Avatar billede mejborn Nybegynder
07. oktober 2010 - 15:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

download videoe fra you tube

Selv om jeg siste gang jeg spurgte og dummede mig, vover jeg mig alligevel igen ud i dette panel.
Med any video converter har jeg downloadet en video med shirley Bassey: The girl fron Tiger Bay" fra en koncert i okt. 2009 med James Bradfield.
Det går fint, men når jeg overfører den til en dvd og vil se den i mit TV 32", så bliver det utydeligt.
Jeg har prøvet forskellige indstillinger, men uden resultat.
Det står med 360 px i You TUbe.
mejborn
Avatar billede frem-ad Professor
07. oktober 2010 - 16:36 #1
Den "kvalitet" der er på you tube er jo meget lav så få det op på 32"  er jeg ikke sikker på det går.
MEN brøv at bruge dvdflick til at conventer over til dvd format du kan hente den her http://www.dvdflick.net/ og der er også en guide.
Avatar billede mejborn Nybegynder
07. oktober 2010 - 20:00 #2
Pragtfuld. Det er noget af det bedste jeg har set på mit TV.
Næsten perfekt og smukt.Du fortjener flere point
Tak
Avatar billede frem-ad Professor
08. oktober 2010 - 06:33 #3
Er det mig du snakker til???
Så ville jeg gerne have de point.
Avatar billede mejborn Nybegynder
08. oktober 2010 - 10:26 #4
Har vist dummet mig igen.
Under din anbefaling og mit svar om et godt resultat skulle jeg acceptere og give point og det er sket
Mine point er ikke blevet større og dine heller ikke. Hvor er de så blevet af?
Avatar billede frem-ad Professor
08. oktober 2010 - 15:38 #5
Du har givet dig selv pointene... Og dine point bliver jo ikke stører for de 60 point bliver trukket fra og lagt til så det bliver 0 i den sidste ende.
Avatar billede mejborn Nybegynder
08. oktober 2010 - 16:36 #6
Det er jeg ked af. Kan det slette ikke reddes så du får dine point + rentepoint.
Kan du sende dit svar igen?
Jeg ved godt at man ikke må snyde, men her er der tale om at rette op på en fejl fra min side.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 19:26 #7