Avatar billede Muduck Nybegynder
07. oktober 2010 - 11:36 Der er 6 kommentarer

Min computer ville ikke starte ordenligt!! hjæælp ! :(

Jeg installerede windows 7 Ultimate igen på min computer, men der kom strømafbrydelse under installationen. og hver gang jeg tænder min computer kommer den op med at den stødte på en uventet fejl, og jeg skal genstarte for at fortsætte installationen. men den kommer med den samme besked igen! :(
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. oktober 2010 - 12:33 #1
Start forfra med boot fra dvd under valg af disk er der forneden mulighed for at vælge optioner og her formatere drevet ellers får du en mappe der hedder windows old
Avatar billede Muduck Nybegynder
07. oktober 2010 - 14:08 #2
og hvor finder jeg det der boot du siger?
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. oktober 2010 - 14:18 #3
Boot er det du gør når du installerer fra dit dvd drev
Avatar billede noltus Novice
07. oktober 2010 - 14:19 #4
Tryk gentagende gange på F8 under start,det kan også være en anden jnap,det kan du se ved start,der står der noget i bunden al'a select boot device,når det lykkes skal du vælge dvd drev og have win 7 skiven i,så booter den fra skiven og du vælger ny installation
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. oktober 2010 - 14:52 #5
Det er sikkert F11 eller F12 F8 er fejlsikret tilstand hvor du bl.andet kan vælge en tidligere fungerende tilstand
Avatar billede Muduck Nybegynder
07. oktober 2010 - 20:26 #6
og hvad så hvis man ik har en disk med det? er der så ik noget at gøre? s;