Avatar billede Kimse2 Nybegynder
07. oktober 2010 - 09:24 Der er 3 kommentarer

jquery submit virker ikke, når element i form bliver hided

Jeg har en form, hvor jeg har lavet følgende javascript/jquery kode.

Jeg har lavet en submit function, som submitter elementerne i formen, mit problem er, at når #editor elementet (en div) bliver gemt (linje 33), så virker den submit function ikke længere.

http://pastie.org/1204758
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. oktober 2010 - 11:05 #1
Hvis vi antager at jquery sætter feltet med display:none så skal det netop ikke submittes. (Jeg kender meget lidt til jquery)

Du kan måske lave en arbejd-udenom ved at kopiere feltets indhold over til et hidden (type="hidden") felt, lige inden du submitter. Et hidden-felt, i HTML-forstand, kommer nemlig med over.
Avatar billede Kimse2 Nybegynder
07. oktober 2010 - 15:44 #2
Jeg har fundet problemet, og det skyldes at det element som ligger inde i div'en (et textarea), er der en bestemt selector der holder op med at fungere, fordi dens parent display:none;

nu skal jeg så bare have lavet et work around :)
Avatar billede Kimse2 Nybegynder
21. december 2010 - 02:04 #3
hjkhkjhkjhjk