Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FAQ

Er det ikke muligt at FAQ siden (eller endnu bedre - direkte på den relevante side) meget mere tydeligt kunne påpege vigtigheden af, at spørger angiver version , herunder landeversion.

Jeg tænker primært på Excel. Det giver ofte anledning til unødige skriverier frem og tilbage, som eksempelvis: din formel dur ikke, den viser bare #NAME?
hvor problemet selvfølgelig er, at spørgeren har glemt at oplyse, at han bruger en engelsk version af Excel. Andre overflødige skriverier opstår fordi spørgeren måske arbejder med version 2000, eller XP eller 2003 og der svares med udgangspunkt i version 2007 eller 2010 (eller omvendt).

Hans Knudsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2010 - 12:11 #1
God ide.

Kunne løses ved at der var et par ekstra felter, der skulle udfyldes (herunder version og sprog) før spørgsmålet kan oprettes.
Forslaget kan også bruges på andre kategorier.
06. oktober 2010 - 17:59 #2
OS/Styresystem version ?
InternetExplorer version ?
...

osv osv osv ...
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2010 - 17:25 #3
john_stigers
Som den der er kommet med det suverænt mest konstruktive svar, skal du have point, hvis du da vil sende et svar. I modsat fald lukker jeg selv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2010 - 19:27 #4
Behold dem :)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2010 - 09:34 #5
Tråden lukkes