Avatar billede Novice-1 Forsker
04. oktober 2010 - 10:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål man ikke længer ønsker at følge

Hvis man har været inde og følge et eller andet emne som egentlig er irrelevant for en,  så ønsker man jo, for nogles vedkommende,  at fjerne det i oversigten over spørgsmål  man har slillet -og måske navnlig svaretpå

Jeg har forsøgt at fjerne flueben ved, følg denne tråd, i håb om emnet så automatisk forsvandt fra  oversigten. Men det bliver alligevel ved at dukke op  som hidtil

jeg synes i øvrigt at man i en oversigt skulle kunne skelne mellem
1) egne spørgsmål, 2) dem man har svaret på 3) spørgsmål man finder interessante, og som man ønsker en genvej til
--men at man, jævnfør ovenstående, kunne fravælge et emne, hvis man efter en tid fandt det uinteressant

-men det kolliderer kanske  med at andre skal kunne se hvad man har stillet af dumme spørgsmål gennem årene?
Avatar billede store-morten Ekspert
04. oktober 2010 - 10:54 #1
Ved din brugerprofil: "Velkommen Novice-1" øverst TH.
Står der:
'Min profil' 'Inlæg' 'Overvågning' 'Post'
Prøv 'Overvågning' der er mulighed for at "Afmelde" at følge spørgsmål og Div.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2010 - 19:38 #2
Hvis du fjerner vinge ved "Overvåg denne tråd" i selve spørgsmålet, skal der trykkes på "Opret" ellers registreres afmelding ikke.
Avatar billede Novice-1 Forsker
05. oktober 2010 - 09:12 #3
takker
det er jo næsten for enkelt -og pinligt!! at jeg ikke havde forsket mere i hjemmesiden

egentlig synes jeg store-mortens svar nok er det jeg vil bruge mest, men hvis i begge skriver svar,  så vil jeg, når jeg har tid at finde ud af hvordan, give jer begge to point
Avatar billede store-morten Ekspert
05. oktober 2010 - 16:56 #4
Ingen point til mig ;-)
Spørgsmål vedrørende brug af Eksperten er som regel gratis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2010 - 21:08 #5
Du laver bare et svar selv og accepterer, så er der lukket og slukket ;)
Avatar billede Novice-1 Forsker
10. oktober 2010 - 14:28 #6
Hej

Når i absolut ikke vil have point, så er jeg jo tvunget til at score dem selv for at få lukket tråden.
-og tak  for hjælpen!