Avatar billede martinohlin Nybegynder
03. oktober 2010 - 20:47 Der er 3 kommentarer

m2ts filer til blu-ray....

Jeg har et mega problem..
Jeg har et sony full hd handycamera.Nu har jeg fået tømt mine videoèr ud fra kameraet,ca 26 gB.De lægger sig som m2ts filer.Har en sony blu-ray afspiller.Nu ville jeg jo gerne have brændt disse videoer ned på en blu-ray skive..
Er der ikke en venlig sjæl der kan guide mig til et godt resultat???
Har selvfølgelig blu-ray brænder og medier...

Mvh
Martin.
Avatar billede Sofus_100 Nybegynder
03. oktober 2010 - 20:55 #1
få fat i et redigeringsprogram f.eks pinnacle studio 14, indlæs dine filer og brænd dem ud på blueray, nemmere kan det ikke være
Avatar billede martinohlin Nybegynder
03. oktober 2010 - 21:03 #2
Jeg har et prog.Der hedder sony vegas platinium,kan det evt.Bruges??? Og hvordan?? Har ikke lige prøvet dette før...
Avatar billede Sofus_100 Nybegynder
05. oktober 2010 - 20:26 #3
Hey

Jo Vegas kan sagtens bruge, må jeg foreslå at stille dit spørgsmål på www.davk.dk det er en hjemmeside med entusiastiske video amatører, og der er en par vegas brugere, der med garanti vil kunne give dig et svar inden du går i seng i aften :-)