Avatar billede jens2960 Nybegynder
02. oktober 2010 - 17:58 Der er 3 kommentarer

Indisk programmør.

Hej :-)

Jeg har igennem 5 år arbejdet remote med en indisk programmør.
Personen har valgt at prøve kræfter med andet end programmering hvorfor jeg vil høre om der er nogen herinde som kan hjælpe med en reference el. for at finde en ny?

Personen skal kunne håndtere web developmen og programmering og have kendskab til bl.a. my sql, asp, flash m.m.

Hvis ikke du kender en person eller kender nogen der kender nogen... kender du måske en god site hvor man kan finde en sådanne person :-).

Tak fordi du gad læse indlægget :-).

Go weekend.

Jens
Avatar billede noltus Novice
02. oktober 2010 - 18:56 #1
Skal det være en Inder,i så fald hvorfor det ?
Avatar billede jens2960 Nybegynder
02. oktober 2010 - 20:27 #2
Hej,

Har erfaring med arbejde med inder.
Inder ja primært pga. Prisen.
Avatar billede noltus Novice
02. oktober 2010 - 20:45 #3
Vil foreslå dig at søge på et indisk forum