30. september 2010 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gamle e-mails m vedh docs fra Outlook 2003/2007/2010 skal kunne åbnes og læses under windows 7

jeg vil gerne skifte til OS Windows 7, men forstyår at det betyder, at jeg vinke farvel til outlook dvs gamle mails kalender og kontaktpersoner

Er der en nem og pålidelig metode til at exportere til xxx mail/kalenderprogram, som ikke konflikter med windows 7
kravet om fri og uhindret adgang til gamle e-mails og vedh docs er ultimativt
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. september 2010 - 21:34 #1
Hvis du tidligere kørte Ms Outlook er det ganske nemt at tage dem med dig hvis Outlook Express skal du først på din gamle PC ændre til Ms Outlook Derefter skal du gemme din personlige mappe fra XP og så importere til Ms Outlook på den nye PC

OZ4IX
30. september 2010 - 21:35 #2
.... det du beskriver her i overskriften kan da godt lade sig gøre ???

Hvor har du fået det udsagn fra ?

(Ikke at forveksle med gamle XP's Outlook Express...)
04. oktober 2010 - 10:27 #3
thx OM

DET PRØVER JEG