Avatar billede maxi1050 Nybegynder
29. september 2010 - 11:07 Der er 1 kommentar

Midlertidig brugeprofil

hej

På min bærbare pc, får jeg fejlteksten, "din brugerprofil er ikke logget på korrekt".

Jeg kommer så ind på en midlertidig brugerprofil, hvor mine dokumnter og billeder var forsvundet. Jeg kunne dog, efter lang tids søgen, finde både dokumenter og billeder under min brugerprofil, via stifinder, men den er stadig logget på under den midertidige profil. Jeg har Windows Vista home edition på pceren. Er der mulighed for at få pceren til at logge på den oprindelige og rigtige brugerprofil igen. Og i givet fald, hvordan gør jeg det?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Christian
Avatar billede Nereos Nybegynder
29. september 2010 - 15:04 #1
hmm prøv lige at gå ind i bruger administration og tjek om din bruger står som låst, eller ikke aktiv eller sådan noget. Kan ikke huske hvad det hedder i Vista eller hvordan man lige kommer derind sorry.