Avatar billede Slettet bruger
29. september 2010 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ny side i frontpage

Jeg har gennem flere år brugt microsoft frontpage uden problemer, men pludselig er der opstået 2 problemer:

1. Jeg kan ikke få lov at oprette en ny side - når jeg vil gemme den, kommer der en besked om, at der er opstået et uventet probelm (og jeg bliver herefter nød til at lukke computeren med tvang

2. når jeg åbner frontpage på min computer kan jeg ikke få lov til at komme i forbindelse med fjernserveren.

Hvis jeg arbejder på en fremmed computer, er der ingen problemer.

Jeg håber meget, at der en her hos "eksperten", som kan hjælpe mig, da jeg har meget brug for min hjemmeside.

PS: jeg har prøvet microsoft danmark, men der var ingen hjælp at hente.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. september 2010 - 11:12 #1
Hvis du har din Office pakke så indsæt cdén og klik på reparer.husk at sætte mærke i bevar genveje.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2010 - 15:56 #2
Hej
Tak for dit svar. Desværre var der 2 forglemmelser i mit spørgsmål.

1. Jeg har/havde prøvet med en reperation med min CD.
og
2. den fulde tekst, som kommer frem, når jeg prøver at gemme en ny side er:
          Der opstod en uventet fejl. Der er ikke
          tilstrækkelig hukommelse til at afslutte denne
          handling.

Jeg har prøvet at undersøge den sidste påstand og kan ikke se, at der skulle være noget problem vedr. hukommelse.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. september 2010 - 16:49 #3
Det kunne jo tænkes at du skulle rydde op Brug først Ccleaner og derefter Defraggler.http://www.filehippo.com/download_ccleaner
http://www.piriform.com/defraggler/download
Og hvis det er virtuel hukommelse så ændrer du den til 1½ gange dine ram.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2010 - 09:17 #4
Tak for svaret.
De 2 første råd er fulgt, men hvor ser og retter jeg den "virituelle hukommelse"
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2010 - 07:49 #5
Efter at have afprøvet alle forslag uden held blev jeg opmærksom på, at Microsoft har lavet en afløser for Frontpage -den hedder "SharepointDesigner" og er gratis. DSen har jeg nu installeret og dermed kommet videre.
Nok engan tak for forslagene.