Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 08:19 Der er 6 kommentarer

Secunia psi

Kan nogen fortælle, hvordan man sletter Secunia psi?
Jeg har flere gange forsøgt at slette gennem"Tilføj /Fjern" og kontrolpanel og i Stifinder/Programmer, men alt er indtil nu mislykkedes. V.h. Kaj
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2010 - 08:26 #1
Hvad har Secunia PSI med eksperten at gøre?

"Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!"
Avatar billede Jensen DK Novice
28. september 2010 - 08:27 #2
I nederste værktøjslinin den med uret højre klikker du på ikonet med Secunia og vælg luk så kan den slettes via tilføj eller fjern programmer.
28. september 2010 - 08:40 #3
Jeg kan godt forstå, at du som ny (???) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori ->
http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Generelt/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Jensen DK Novice
28. september 2010 - 12:46 #4
larry! Når spørger har prøvet #2 og det virker, så kan jeg lægge et svar her som han / hun så kan acceptere, derefter er det ikke nødvendigt at oprette et nyt spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2010 - 15:27 #5
Ikke enig.

Kategorierne er der for en grund, og er der en med samme problem og der postes en brugbar løsning, giver det ingen mening at man kan finde løsningen i denne kategori.

Derfor skulle der aldrig have været postet en kommentar der kunne hjælpe - slet ikke når der lige ovenover står at kategorien er forkert :)
Avatar billede Jensen DK Novice
29. september 2010 - 07:20 #6
Lad os nu se om spørgeren vender tilbage.
http://www.eksperten.dk/profil/kajmar