Avatar billede KHHP Juniormester
25. september 2010 - 19:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 2008 R2 manglende drivere

Hej
Jeg har fornyligt valgt at bruge min Fujitsu Siemens ESPRIMO Editon P2500 som netværksserver, men efter installation er der installeret en Standard VGA Graphichs driver til min IGP og der er ikke installeret nogen driver til lyd eller netværkskort. Har prøvet at kigge hos producenten til hardwaren, men var ikke heldig at finde noget. Har også kigget hos Fujitsu, men de har kun drivere til Windows XP 32-bit. Det eneste jeg har haft held til at finde var lydkort driveren. Man kan jo ikke rigtig bruge en maskine som netværksserver, hvis on-board LAN-kortet som skal være det primære kort hvor internetforbindelsen kommer ind og så sendes videre til mine andre PC'er, som så skal logge på med brugernavn og adgangskode. hvis dette ikke virker. Vil helst ikke skifte til Windows 2003 R2, da det er sindsygt langsom når det skal starte op.

Ved godt at den kategori jeg har valgt er til spørgsmål omkring valg af styresystem, men der var ikke noget kategori til Windows 2008 eller 2008 R2, og ville ikke placere den i Windows 2003, da de to systemer fungerer meget forskelligt
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2010 - 19:36 #1
Avatar billede KHHP Juniormester
25. september 2010 - 21:30 #2
OK retter det med det samme