Avatar billede bbhe Nybegynder
23. september 2010 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

zyxel p-2602HW-D1A forhindre adgang via den offentlige IP

Hej,
Jeg rodder lidt med denne router.
Jeg kan ikke forhindre adgang til routerens setup menu, fra min offentlige IP. Jeg ville gerne have at man kun kan logge på den lokalt.
Det vil sige at jeg f.eks også kan logge mig på routeren fra mit arbejde. Det er vel ikke særligt sikkert
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2010 - 13:38 #1
hmmmm  så skal du bare køre noget andet på port 80, eller den port hvor routerens login billede er.

jeg har en webserver kørende, så udefra kommer man ind på en webside, og aldrig til routeren.

så du ku jo evt. køre en webside, som bare er en tom side..

indefra, kommer du på routeren, hvis du ikke har sat din webside i hosts filen.  så det løser sig selv.
Avatar billede bbhe Nybegynder
23. oktober 2010 - 13:50 #2
Problemet er nu løst