Avatar billede Slettet bruger
21. september 2010 - 18:23 Der er 2 kommentarer

Mapper åbner i nye vinduer i Win 7

Hej

Når jeg dobbeltklikker på mapper i Windows Explorer åbner de i et nyt vindue i stedet for i samme vindue. Det samme gælder for drev og for kontrolpanelet.

Under mappeindstillinger har jeg sat den til at åbne i samme vindue, men det hjælper ikke noget.

Kan det være explorer der er inficeret eller lignende? Nogle gode forslag?
Avatar billede jldf Nybegynder
13. oktober 2010 - 15:16 #1
Hej prøv åbne denne computer vælg organiser vælg mappe - og søgeinstillinger. der kan du vælge åben i samme vindue..

explor instillinger skift hvordan websider vises på faner, vælg håntering af popup vinduer..

Håber det hjælper..

MVH
Johnny
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2010 - 17:00 #2
Det første har jeg som skrevet prøvet - det virker ikke. Det andet du foreslår kan jeg ikke helt finde frem til - vil du uddybe? :)

Jeg er dog kommet til den konklusion, at det er Win Update, der laver lort i den. Jeg formaterede og reinstallerede Win 7 og mappeproblemet var væk. Jeg ventede et stykke tid med at køre updates og lige efter jeg kørte en fuld update har problemet været der..