Avatar billede zalax Nybegynder
20. september 2010 - 18:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i min skærmopløsning?

Min skærmopløsning har skiftet sig selv fra 1920x1080 til 1600x1200 og der under. Jeg har prøvet system gendannelse og ligende men der er ingen måde jeg kan få den tilbage til 1920x1080.

Jeg e meget åben over for hjælp og hvis det kan hjælpe har jeg en BenQ T2210HD skærm.

Tak på forhånd.
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
20. september 2010 - 20:09 #1
hvilket styresytem kører du?

Hvis du kører windows har du så ikke mulighed i kontrol panelet for noget skærm indstillinger?
eks i vista Juster skærmopløsning og stille på opløsningen der?
Avatar billede zalax Nybegynder
20. september 2010 - 20:38 #2
Jeg har fundet ud af at et af mine recording programmer har lavet om på mine skærm indstillinger i ATI Crystal control center og derved lavet min opløsning om. Men tak for hjælpe any way. ^^