Avatar billede it-interesseret Nybegynder
19. september 2010 - 22:07 Der er 2 løsninger

500 fejl - men intet at se i loggen

Hej alle

jeg har et script, som Apache laver en 500 fejl over, men der er intet at finde i loggen til trods for, at jeg har sat den op til at skrive alt ned:

LogLevel Debug
ErrorLog logs/error.log

Noget som kan hjælpe?
Avatar billede Onlinemarketing Nybegynder
19. september 2010 - 23:35 #1
Det kan være en fil der ikke er uploadet korrekt som f.eks. Ascii - og i stedet er uploadet som binær. Det kan også være der er sat forkert permission på den fil der indeholder scriptet.

Mvh  René
Avatar billede it-interesseret Nybegynder
28. oktober 2010 - 13:21 #2
lukketid