Avatar billede sandahl Nybegynder
19. september 2010 - 13:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sharepoint Foundation 2010 task list column ordering

Hej!

Jeg sidder og roder lidt med den nye Sharepoint Foundation 2010, jeg vil gerne lave lidt videre på den liste der hedder Tasks, og altså smide nogle flere colums på. Men mit problem er at jeg godt kan smide flere på, og de vises også når jeg trykker new task.
Men hvordan laver jeg om på rækkefølgen af dem? Det var det der i Sharepoint services 3.0 hed "Column ordering" hvor man så valgte at f.eks "Due date" skulle være 5.

Help please!
Avatar billede sandahl Nybegynder
20. september 2010 - 14:37 #1
Den "Column ordering" jeg søger, ligger faktisk under f.eks "Customize links" og en del af de andre, men bare ikke "Customize tasks"...
Avatar billede sandahl Nybegynder
20. september 2010 - 15:27 #2
Lukket, fik en Sharepoint konsulent på, der lavede et custom view til mig.