Avatar billede japping Nybegynder
16. september 2010 - 21:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

C programmør søges

Hvor svært er det at finde en dygtig C programmør for tiden ?

Vi er en virksomhed som arbejder med programmering til automobilindustrien. I den forbindelse har vi annonceret efter en programmør som har en vidergående uddannelse inden for programmering. Vi har imidlertid ikke fået så mange ansøgere, hvilket måske skyldes annoncens udforming. Derfor vil jeg gerne høre om det generelt er svært at finde veluddannede programmører i øjeblikket ?

Alle positive pommentarer og spørgsmål er velkomne.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. september 2010 - 21:45 #1
Hvis I:
- ikke stiller krav om erfaring med meget specielle og lidt brugte produkter
- tilbyder en rimelig løn
- er geografisk placeret indenfor køre afstand af civilization
så vil jeg mene at I burde kunne få ansøgere.

Job markedet for IT folk er efter min vurdering sådan lidt mellem - ikke dyb krise - men heller ikke boom.
Avatar billede japping Nybegynder
16. september 2010 - 21:50 #2
- Vi stiller ingen krav mht. erfaring i produkter/værktøjer, da personen vil blive oplært i de specielle værktøjer vi anvender. En oplæring som varer ca. 6 måneder. Vi leder derimod efter den rette person.
- Ja, rimelig løn
- Ja, tæt på københavn

Tak for dine kommentarer.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. september 2010 - 04:14 #3
Så kan jeg ikke forklare hvorfor I ikke kan tiltrække folk.

Ganske vist er C ikke populært på IT uddannelser idag, men der må da være en 10000-20000 IT folk som kan C!

Kan du henvise til annoncen, så vi evt. kan give lidt feedback på den?
Avatar billede japping Nybegynder
17. september 2010 - 08:23 #4
Arne_v -> Jeg har sendt dig en privat besked.
Avatar billede japping Nybegynder
08. oktober 2010 - 21:30 #5
Arne, vi har ændret på overskriften og fulgt dit råd. Vi fik derefter hurtigt 40 ansøgninger ved at sætte annoncen på jobworld.dk.

Tak for hjælpen. Læg et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2010 - 01:28 #6
svar