Avatar billede sjokoman Juniormester
16. september 2010 - 09:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook åbner 2 gange, når jeg starter programmet

Vi bruger Outlook exchange og XP. Efter en opdatering i nat (formodentlig), åbner min outlook 2 gange, når jeg starter det op. Der står kun OUTLOOK 1 gang i joblisten. Når jeg lukker det ene ned, lukker det andet ned samtidigt.
Hvad er dette?
mvh Johnny
Avatar billede Selas Nybegynder
16. september 2010 - 12:17 #1
Geninstaller det.
16. september 2010 - 17:22 #2
... der er mange andre muligheder, men så længe at Point ude: 1.430 -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/sjokoman ser sådan så...... er det nok spild af tid ... *S* ...

(Det HAR du vist fået at vide før ?)
Avatar billede sjokoman Juniormester
23. september 2010 - 15:53 #3
Jeg skal nok få lukket. Efter 4-5 gange forsvandt problemet.
Selas send et svar, tak.

Jeg kan ikke se de åben spørgsmål under min profil men bruger linket her på siden.

mvh Johnny
Avatar billede Selas Nybegynder
23. september 2010 - 17:06 #4
ok :)