Avatar billede hkv Forsker
14. september 2010 - 13:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE8 fra engelsk til dansk

Jeg har en bærbar HP med XP Home Edition 5.01.2600
Service Pack 3.
XP er på engelsk.
Så har jeg IE8, som også er på engelsk. Denne ville jeg gerne ændre til dansk. Jeg har downloaded filen IE8MUI-x86-enu og kørt den. Hvad gør jeg så efterfølgende?? Hvor skal jeg ind og ændre sproget??
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 14:00 #1
Er det ikke en dansk version du har hentet?
Avatar billede richardjensen Seniormester
14. september 2010 - 14:07 #3
Jeg har prøvet at 'google' med bare IE8
det giver som førstevalg mulighed for at downloade IE8 med indledende  valgmuligheder- sprog/land samt styresystem  m.v.
Jeg ved ikke om det kan ændre sproget i den fil du har hentet, men det er jo ikke svært at erstatte.
Avatar billede hkv Forsker
14. september 2010 - 14:11 #4
220661: Hvis jeg downloader den fil du linker til og prøver at køre den, får jeg hurtigt følgende fejl:
"Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog".
Avatar billede Jensen DK Novice
14. september 2010 - 14:21 #5
Mig bekendt kan du kun skifte sprog i XP Medie Center PC  for den er født Engelsk og der kan man få Dansk sprogpakke.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 15:12 #6
du har spørgsmål helt fra 2004 der endnu ikke er lukket

hvorfor tror du vi hjælper dig

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/hkv

du må da kunne huske det her

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede hkv Forsker
15. september 2010 - 12:18 #7
Til treatmenice (!!!) - er lukket nu

Spørgsmålet lukkes - det er åbenbart fordi det er en XP home. Havde det været en XP Pro kunne IE8 have været ændret til dansk med hjælp af en sprogpakke.
Avatar billede hkv Forsker
15. september 2010 - 12:23 #8
Forsøger igen at lukke.