Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 11:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Login

Hvordan kan jeg komme ind på min oprindelige profil, når jeg ikke kan huske adgangskoden, eller hvilken mailadresse jeg brugte da jeg sidst var på den..

Kan nogen hjælpe mig med at komme ind på den igen???
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 11:27 #1
Du må jo ikke køre med to profiler???
Står i reglerne for brug af Eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 11:31 #2
Jeg kan jo heller ikke komme ind på den første jeg lavede, men det er den jeg gerne vil bruge. og for at kunne stille spørgsmål var jeg jo nødt til at oprette en ny profil..
Men så snart og hvis jeg kommer ind på min gamle prrofil, så sletter jeg selvfølgelig også denne her, jeg har kun brug for den ene
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 11:40 #3
Okay. Man kan jo ikke oplyse disse ting her i tråden, men fortæller du dit gamle brugernavn her kan coadmin sikkert sende oplysningerne til dig som intern post vil jeg tro.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 11:44 #4
Mit oprindelige brugernavn er Gnuff, der må de kunne sammenligne med den e-mail adresse jeg idag bruger på denne konto
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 11:44 #5
Han vil dog sikkert afkræve nogle oplysninger fra dig, så han kan være sikker på du er den rigtige person af profilen
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 11:47 #6
Ja det løser sig nok.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2010 - 13:16 #7
Du kan prøve at sende en intern besked til Lars:
http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 13:25 #8
Jeg prøver lige sidstnævnte forslag
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 16:15 #9
Jeg er nu kommet ind på min "gamle" profil, så hvis vejmand lige smider et svar, så kan jeg give point, og slette denne bruger :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2010 - 17:58 #10
Godt du fik det klaret.  :-)

Spørgsmål om Eksperten er pr. tradition gratis, så send selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 19:04 #11
10-4 og en skumbanan *G*