Avatar billede herberth Juniormester
13. september 2010 - 22:24 Der er 3 kommentarer

En tabel er forsvudet

Godaften, håber der er lidt hjælp at hente herinde.

I dag begyndte siden www.NetSpirit.dk at opføre sig underligt. Man kan ikke længere stille et spørgsmål og de tidligere spørgsmål og svar vises ikke længere.

Beskeden er at: Table 'netspirit.mesages' doesn't exist

Hvilket fx kan ses her: http://netspirit.dk/new/forum/questions.php

--

Jeg har ikke rørt ved koden på siden de sidste mange måneder. Hvad i alverden kan der være sket? Nogle der har en ide?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. september 2010 - 22:41 #1
Kan du se tabellen i PHPMyAdmin?

Hvis det er en MyISAM tabel har du saa proevet at reparere den (myisamchk - hedder nok noget andet i PHPMyAdmin)?
Avatar billede danco Nybegynder
16. september 2010 - 21:33 #2
Når jeg åbner din side så kan jeg ikke se nogen fejlmeddelelser?
Avatar billede danco Nybegynder
18. september 2010 - 23:51 #3
lukke tid?