Avatar billede pkc Nybegynder
13. september 2010 - 10:10 Der er 1 løsning

? vedr MySQL - second opinion

Indledning: Jeg er ikke computerekspert - min ekspert arbejder med at få det løst men vil gerne her høre om der sidder en med en løsning der er kendt for at fungere.

Vi får en fejlmeddelse fra vores server -

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[MySQL][ODBC 3.51 Driver]Can't create a new thread (errno 12); if you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug

med yderligere henvisning til

C:\INETPUB\VHOSTS\SCANBOAT.COM\HTTPDOCS\ADMIN\../include/function.asp, line 41
Avatar billede pkc Nybegynder
24. juni 2011 - 14:44 #1
Ingen bud