Avatar billede Mona8930 Nybegynder
13. september 2010 - 09:48 Der er 2 kommentarer

bygge virtuelt hus

har fået den vilde tanke om der mon findes et program så man kan bygge sit eget hus virtuelt, med have og hele gøjemøjet. Har ikke et eller andet sims spil i tankerne, for jeg er ikke den store spillehaj, hverken af gavn eller lyst...

Som alt andet her i livet, drømmer jeg om at det kan en masse, til ingen penge... er det ikke sådan det er tit?? :)

mvh. Mona
www.hansoghendes.dk
www.consett.dk
Avatar billede audiotribe Nybegynder
13. september 2010 - 09:54 #1
Hej Mona,

Kig evt. på: http://sketchup.google.com/

/ Thomas
Avatar billede passiflora Juniormester
13. september 2010 - 10:25 #2
... ser spændende ud ...