Avatar billede barth Professor
11. september 2010 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flere bogstaver......

Hej. Jeg har et underligt problem med min Outlook 2007. Når jeg skriver en mail, sætter den ofte flere bogstaver ind end jeg skriver.
For eksemple: Når jeg skriver "det" skriver den næsten altid "dette". Og flere gnage sætter den to "e" 'r ind i det ord jeg skriver.
Når jeg skriver "jeg" skriver den næsten altid "jege" "Det" bliver til "Deet" osv.
Det er lidt irriterende at jeg hver gang skal sidde og slette overflødige bogstaver.
Det er kun når jeg skriver på dask. Hvis jeg skriver på engelsk sker det ikke.
Håber nogen har en god ide.
Hilsen Hans
11. september 2010 - 15:18 #1
... du har sansynligvis aktiveret automatisk stavekontrol ?
Avatar billede barth Professor
11. september 2010 - 15:58 #2
Hej Karise.
Ja det har jeg, for det synes jeg er meget praktisk. Men det burde vel ikke medføre det problem jeg beskriver? Og det har jeg i øvrigt også på engelsk, og der har jeg ikke problemet.
Hilsen hans
11. september 2010 - 16:07 #3
Kun i Outlook ?
Avatar billede barth Professor
11. september 2010 - 16:43 #4
Ja det er kun i Outlook jeg oplever det.
Avatar billede barth Professor
12. december 2013 - 19:38 #5
Da der desværre ikke er løsning på dette problem lukker jeg spørgsmålet.