Avatar billede Mbj02 Nybegynder
10. september 2010 - 16:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cinergy HTC USB XS HD

er der nogle der ved om Cinergy HTC USB XS HD kan tage danske undertekster
og om der er nogle ting ved den som ikke fungere
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. september 2010 - 18:43 #1
Jeg har selv omtalte enhed, og ja den kan fint tage danske undertekster.
Det skal dog siges at jeg har været ude for at den på nogle få kanaler ikke kan finde underteksterne selv. (discovery, animal planet, national geographic)
I så fald kan man gå på tekst-tv side 690-692 er det vist typisk, og få dem frem den vej.
En enkelte kanal kan jeg dog slet ikke få undertekster på: Disney Channel.
Men ellers virker den ganske fint.

Opsætning kan drille lidt, men det kan lade sig gøre. Hav lidt tålmodighed.

Den kan ved mig IKKE selv finde de digitale kanaler. Jeg har efter fuld søgning fundet størstedelen, men måtte kontakte tv udbyder for at få frekvenser på de sidste. De var ikke ret villige til at give det, men har fået det, og alt virker fint.

Kanalskift kan være lidt sløvt, men det virker.

Billedkvaliteten er god, og interfacet også ret godt.

Hvis du vil vide mere specifikke ting skal du bare sige til.
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
10. september 2010 - 18:50 #2
ok
den kan også tage dr hd og dem der
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. september 2010 - 19:02 #3
Jep, den kan tage DR HD og de andre HD kanaler uden problemer.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. september 2010 - 19:04 #4
Altså, så for at have gode kabler - det kræver ret godt signal at modtage HD kanaler. Jeg har af og til problemer med at modtage NatGeo Wild HD pga. lavt signal.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. september 2010 - 19:04 #5
så = sørg
Avatar billede Mbj02 Nybegynder
10. september 2010 - 19:25 #6
ok det var det tak
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. september 2010 - 19:37 #7
Svar...