Avatar billede gmiran Nybegynder
10. september 2010 - 11:49 Der er 1 kommentar

Skype Account

Jeg har fået en beskrivelse af jer hvordan jeg kan slå automatisk
opfyldning fra i Skype-Account. Jeg gør som I beskriver men der er ikke noget sted i Sidwave hvor der står Skype-Account. Hvad gør jeg forkert. Kan I beskrive det nærmere for mig.

Med venlig hilsen
g.miran.hotmail.com
Skype navn genia652
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 16:51 #1
du skal svare i den originale tråd hvor jeg gav dig hjælp så du kan besvare om min løsning var ok, og give point hvis den er.

øverst i skype er en menu, og det første punkt er SKYPE.
i den menu findes punktet account/konto, og det er der du skal ind.

undskyld men jeg kører altså en engelsk version, så det hedder nok konto eller min konto hos dig.

men du skal besvare i den tråd du oprettede og ikke bare oprette en ny tråd for hvert svar du ikke kan finde ud af :D