Avatar billede dejligeanders Novice
09. september 2010 - 18:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny stationær computer

Hej Eksperter.

Jeg står og skal købe en stationær computer, og har været på edb-priser.dk for at finde én, men det er lidt uoverskueligt. Kan bl.a. ikke se om der er CD-/DVD-rom i computerne på flere af modellerne.

Skal kun bruge selve computeren. Altså ikke skærm m.m.

Håber på at finde noget imellem 1000-2500.

Skal gerne have følgende:
CD/DVD-drev (gerne med brænder)
min 160 Gb harddisk, gerne 250
Windows 7

Computeren bliver brugt til word, excel m.v. + internet og forskellige småprogrammer.

Hvad skal jeg købe?
Avatar billede vuffe Nybegynder
10. september 2010 - 08:42 #2
http://topdata.dk/product.asp?product=6798

Hvis du vil holde dig under dit budget på 2500.

Men:
http://topdata.dk/product.asp?product=6953

Den der havde jeg nok nok nuppet. Jeg kan lide at man kan se hvilke komponenter den består af, og det jeg kan lide allermest, er at der sidder et rigtigt grafikkort i den, fremfor et onboard, for dem har jeg godt nok ikke meget tiltro til - og så er der også 2GB ram mere i den fremfor den anden, men det kan du jo selv vurdere. Topdata er i hvert fald nok et af de aller billigste steder at købe færdige PCere.
Avatar billede dejligeanders Novice
10. september 2010 - 23:49 #3
Tak for det. Smid et svar, så er der halvt point til hver. Tak
Avatar billede vuffe Nybegynder
11. september 2010 - 10:24 #4
svar