Avatar billede Frudehn Nybegynder
04. september 2010 - 11:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Defekt grafikkort/skærn på laptop

Min datters computer starter op med sort skærm og det bliver den ved med at være. Jeg kan ikke høre windows i baggrunden men computeren arbejder i lidt tid, men der sker ikke noget på skærmen. Jeg har prøvet både med F8 under opstart og senere med del F9, F10 og Y uden resultat. Er det nu tid til at sætte en prof. på sagen eller er der mere jeg kan gøre ? Det er en Packard Bell easy note XM61

Med venlig hilsen Jeannette
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2010 - 11:35 #1
Hej Jeannette og velkommen.
prøv at kigge i vejledning for computer, om den er blevet sat til at køre med ekstern skærm. Gøres typisk med fn tasten + en F taste (F4) måske
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2010 - 11:43 #2
Det er svært at stille spm herinde, med de forskellige kategorier der er. Og du har kommet til at stille det i brugen af eksperten.
For at få en bredere tilbagemelding, ville det være bedre at stille det i Hardware-skærme.
Gør du det vil jeg anbefale at lukke her igen. Det gør du ved at skrive næste indslag som "svar" og selv acceptere dette.
Avatar billede Frudehn Nybegynder
04. september 2010 - 11:45 #3
Fokert forum