Avatar billede Logotype Nybegynder
03. september 2010 - 10:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Database til frimærker udbydes til opgave/job

Hvem kan tilbyde at lave database til styring af frimærker? Gerne php/mysql. Skal burges til styring af hjemmeside, hvor billeder oploades. Mvh.
03. september 2010 - 18:35 #1
Jeg bor 1000 km vaek, og hvis jeg skal lave det maa det blive via fjernstyring.  Derfor toevede jeg.  Men ingen andre har meldt sig.  Hvis du at det kan gaa paa trods af afstanden saa send mig en mail hvor du forklarer lidt mere om opgaven, christian.jorgensen@skynet.be
Avatar billede danco Nybegynder
05. september 2010 - 21:15 #2
Du er meget velkommen til at skrive mig en mail på kontakt(a)danco.dk hvor (a) er @.
Jeg vil gerne høre lidt mere om opgaven, dvs. krav mv.
Derudover synes jeg måske det er lidt relevant at høre om det er en betalingsopgave.
Avatar billede showsource Seniormester
06. september 2010 - 07:58 #3
Jeg har noget liggende som sikkert kan bruges med lidt tilretning.
( boghandler )

Men det er ikke gratis :O) => point er ikke nok
Avatar billede Logotype Nybegynder
10. september 2010 - 09:31 #4
OPgave under løsning, tak for henvendelser. Vh.