Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
02. september 2010 - 13:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger undervisning i drupal

Hej alle sammen.

Søger en person der bor i kbh's område, der har tjekt på drupal.

Jeg vil gerne undervises i brugen af det, samt opsætning af moduler , bla CCK, Panels, Views mm

Jeg er selv en PHP fyr, men har kun begrænset erfaring med CMS systemer.

Jeg bor selv på østerbro, og havde tænkt mig at gi omkring 80 kr i timen (Orange) ;o)

Er der nogle der er friske?

Mvh
Avatar billede peturkirke Novice
02. september 2010 - 13:11 #1
Hej

Jeg er også PHP programmør, og for kort tid siden begyndt med Drupal. Jeg kunne godt tænke mig lige presis det samme som du. Måske kan vi slå os sammen ?
Avatar billede g1mzee Nybegynder
02. september 2010 - 16:36 #2
Jeg er faktisk også lige begyndt lidt på noget drupal, så hvis i finder ud af noget vil jeg da meget gerne lige have en finger med i spillet :p
Er nuværende datamatiker studerende..
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
15. september 2010 - 15:36 #3
Lukker
Avatar billede submitt Nybegynder
09. oktober 2010 - 00:38 #4
Hej  alle 3

Jeg udbyder drupal kurser igennem mit firma, men 80,- kr i timen? Det er forhåbentlig din spøg! Du/I kan evt. læse mere på http://www.submit.dk/drupal. Klik på linket "webkurser".

/Kenneth Nielsen, submit.dk