Avatar billede koppelgaard Praktikant
02. september 2010 - 11:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

shortcut til memberlist

Er der en der kender en shortcut til memberlist
Typeslisten i øverste venstre hjørne kan aktiveres med ctrl F2, men findes der ikke en til memberlisten så det let er muligt at navigerer til en bestemt metode?
Avatar billede Syska Mester
02. september 2010 - 11:37 #1
CTRL + F12 vist nok ...

Eventuelt kan du også kigge på ReSharper, rigtig nice www.jetbrains.com

mvh
Avatar billede koppelgaard Praktikant
02. september 2010 - 12:00 #2
Jeg kan ikke få ctrl F12 til at virke.
Og jeg er ked af at indrømme, at jeg er både tungnem og doven - men alligevel: hvor finder du shotcuts på eSharper www.jetbrains.com
Avatar billede Syska Mester
02. september 2010 - 12:08 #3
http://www.jetbrains.com/resharper/documentation/documentation.html

Det er ReSharper og ikke eSharper ...

Men der burde være det hele ... eller måske det bare er "F12".

mvh
Avatar billede bvli Praktikant
02. september 2010 - 13:31 #4
F12 er go to definition.

Altså jeg bruger også ctrl-F2 og så en enkel tab.

resharper er djævlens værk (sorry off topic og noget)
Avatar billede koppelgaard Praktikant
02. september 2010 - 14:28 #5
Der var den.
Sender du et svar?
Avatar billede bvli Praktikant
02. september 2010 - 17:51 #6
Jep :)
Avatar billede Syska Mester
02. september 2010 - 19:22 #7
hah ... ja, produktivitet er skidt.
Avatar billede bvli Praktikant
02. september 2010 - 20:23 #8
Nej - dovenskab, blind tillid, kod-først-og-håb-på-at-et-tilfældigt-plugin-retter-mine-design-fejl og sid-og-vent-på-dit-ide-bliver-responsivt-igen er skidt :)
Avatar billede Syska Mester
02. september 2010 - 20:46 #9
Er hele stakken af systemet ned af så ikke også blind tillid?

Vil give dig ret i at solution-wide analysis er "ARGHH" mega sløvt i store projekter og jeg bruger den netop ikke af denne grund.

Design fejl? Korrekt der bliver forslået ting, som kan laves på en anden måde, men de kan jo slås fra. Men ligerfrem at kalde det design, er måske i overkanten :-). Når det er slået fra sidder man tilbage med en nice IDE ... som gør det nemt at komme rundt, uden at skulle have fat i musen. De gør ting MS ikke gør ... derfor jeg bruger det.

Men du skal selvfølgelig have lov til din mening om resharper. Det gør bare min dag nemmere i VS.

mvh