Avatar billede PalleDam Nybegynder
01. september 2010 - 15:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slidstærk mus

Er der nogen som har et forslag til en slidstærk mus?
Den (eller rettere de...) skal bruges i en ungdomsklub.
Hidtil har vi købt billige mus, som lever ofte lever et kort og hårdt liv. De kan simpelt hen ikke holde til de unges brug.

Typiske skader:
Kuglen eller "låsepladen" til den forsvinder. (Kan vel løses ved at købe optiske mus)
Kablet bliver rykket ud. Er der ikke kabel i bliver den stjålet.
Knapperne falder af.

Man kunne håbe på at de unge ville passe bedre på tingene, men... Glem det.

Så kender I til en musemodel, der kan holde til klubbrug?

Mvh Palle Dam
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2010 - 15:48 #1
den importeres muligvis ikke
http://www.beyondte.com/showProduct.asp?sendid=26
den skrues fast i bordpladen.
Avatar billede PalleDam Nybegynder
01. september 2010 - 18:00 #2
Måske kan sådan en industriel trackball bruges (Uden at jeg har set prisen).
Men fungere de ordentligt, når de primært er til spil (CS)?

Jeg er stadig åben overfor forslag til "alm" mus.

Mvh.
Palle Dam
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2010 - 19:41 #3
de er ok - det er en opdragelses-proces.
Lev med det - eller lad være med at ødelægge vores udstyr. Pædagogik for lettere øvede.
Avatar billede PalleDam Nybegynder
16. oktober 2010 - 13:45 #4
Jeg bliver ved med at få mails med, at jeg har dette åbne spørgsmål, så jeg må hellere få det lukket... (Jeg er ny her).

Claes57, læg et svar hvis du vil have point.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af, at en industriel trackball er ret dyr, så vi fortsætter med at købe de billigste mus vi kan finde. Så må de holde så lang tid de kan... Men det var fint at få undersøgt mulighederne for alternativer.

Mvh Palle Dam
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2010 - 13:57 #5
bare accepter dit eget svar.