Avatar billede Slettet bruger
26. august 2010 - 12:19 Der er 7 kommentarer

problemer med Outlook Express

Jeg har problemer med at medelsen (Outlook Expres kan komprimere meddelelser for at frigive diskplads. Dette kan tage flere minuter)
dukker op hvert 1 minut og når jeg nulstiller regedit.så tæller den bare op til 100 på 5 minuter og når jeg opner Outlook skriver der at outlook er lukket forkert ned.
hvad gør jeg for at stoppe at den kommer op for hvert minut for det er svært at skrive nor den kommer hele tiden.

hilsen Tom
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. august 2010 - 20:54 #1
Start med at slette gamle unødvendige filer, incl. midlertidige internetfiler, og alt hvad der måtte ligge i mapper med navnet temp.
Find dernæst ud af, om du har installationer på din maskne, som er overflødige. Hvis du finder noget af den slags, så afinstaller dem.
Se så, hvor meget plads det kan give dig.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2010 - 07:49 #2
Hej
Jeg har prøvet at se om jeg kan se nogle programmer der skulle værer årsag til fejlen det enste jeg kan se er at det skulle være programmet NERO 7 men jeg er ikke sikker.
men NERO 7 har nemlig et program som ser efter musik filer og video filer på harddisken hele tiden så det kunde værer det men jeg er ikke helt sikker.

Hilsen Tom
PS: det er næsten umulig at skrive når den hele tiden kommer op.
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. august 2010 - 08:29 #3
Lige nu er det ikkeet spørgsmål, om hvilket program, der bevirker problemet, men snarere et spørgsmål om at sabe noget fri plads på din maskine.
Så du skal lige starte med at gøre, som jeg har anvist i mit indlæg.
Du kan jo godt slå nero fra med msconfig først, så ved du da, at den ikke fylder harddisken op i mellemtiden.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2010 - 14:24 #4
Hej
Jeg har rigligt med plads der er 17 gb til bage på hardisken og så har jeg prøvet det du har skrevet men den bliver ved med at komme op ??

Hilsen Tom
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. august 2010 - 15:55 #5
Prøv at følge vejledningen fra denne tråd.
Det burde give dig fred et stykke tid.
Så kan du i mellemtiden få fred til at finde ud af, hvad der galt:
http://www.eksperten.dk/spm/912246
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2010 - 19:26 #6
Hej igen
den har jeg prøvede som jeg skriver i første indslag og den giver fred i ca 5 minuter.
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. august 2010 - 23:16 #7
Først et spørgsmål: Hvor store er dine mappefiler?
hvis deikke er unormalt store, så vil jeg foreslå, at du eksporterer indholdet tilen backupfil, og dernæst afinstallerer/geninstallerer din OE.
/ptj_11