Avatar billede torben7913 Juniormester
25. august 2010 - 17:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook ekspress til Windows 7

Hej.
Jeg har lige fået en ny PC med Windows 7 som styresystem, Windows Live Mail fulgte med, men ikke Outlook Ekspress, jeg har nu Googlet  efter Outlook ekspress til Download, og også fundet et par steder, hvor jeg skulle kunne downloade programmet, men det lykkes ikke, enten er download knappen nedtonet, eller også sker der bare ingenting. Mit spørgsmål er derfor: Kan man ikke bruge Outlook Ekspress sammen med Windows 7 ?. Og hvis man kan: hvilken version skal jeg så downloade og hvorfra?
Hvis I nu siger: Hvorfor bruger du ikke bare Windows Live Mail ?
Så er svaret: Det gør jeg også, men jeg vil gerne have posten fra to forskellige emailkonti ind i hver sit program.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2010 - 17:23 #1
Du kan ikke bruge Outlook Express i Windows 7, den er netop erstattet af Windows Live Mail.......
Avatar billede haverslev Novice
25. august 2010 - 17:24 #2
Avatar billede haverslev Novice
25. august 2010 - 17:26 #3
Du kan do købe Office pakken der inderholder Outlook (ikke express) og installere den, men det er en dyr løsning.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
25. august 2010 - 18:25 #4
Hvorfor kan du ikke bare oprette begge konti i samme mailprogram? Hvorfor er det vigtigt at have dem i forskelligt program?

Der findes jo også andre mailprogrammer. Prøv eksempelvis Mozilla Thunderbird.
Avatar billede torben7913 Juniormester
25. august 2010 - 19:29 #5
Tak for oplysningerne lidt ærgerligt, nu kendte jeg jo Outlook ekspress, så det ville være det nemmeste, hvis jeg kunne fortsætte med det program.
Jeg mangler dog et svar Vejmand, så jeg kan afslutte spørgsmålet.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2010 - 22:51 #6
Oki, svar kommer her.  :-)