Avatar billede Ahsa Nybegynder
24. august 2010 - 18:22 Der er 1 kommentar

LinkSys Adgangskode opsætning?? Hjælp!

Hej til den/de der vil låne en hjælpende hånd!

Jeg er igang med at opsætte en kode til mit trådløse netværk. Dog oplever jeg lidt problemer med at finde hvor dette kan lade sig gøre. Min router er fra LinkSys og en model WRT54GL.
Jeg har i min browser indtastet 192.168.1.1. og derefter har jeg indtastet en adgangskode og er nu kommet til "Basic Wireless Setup". Jeg sidder med en online manual - men synes alligevel at det volder mig nogle problemer.

Kan du hjælpe? På forhånd tak!
Avatar billede bdf Mester
24. august 2010 - 20:54 #1
Noget lign:

Wireless / Basic Wireless Settings / Wireless Security