Avatar billede nesloelo Nybegynder
24. august 2010 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mailprogrammer

Jeg kører Windows XP og bruger Mozilla og Thunderbird til nettet. Jeg har flere adresser og har synkroniseret dem i min G-mail konto.
Men sommetider kommer e-mails kun i fx. TB og ikke i G-mail, eller omvendt. Hvorfor mon, og hvordan løses problemet?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. august 2010 - 18:52 #1
du kan have sat den ene til at slette fra server når mail er hentet, og så kan den anden jo ikke læse mailen.
Reelt bør du samle alle konti i gmail, og lade gmail slette på servere. Thunderbird skal så kun hente fra gmail - du kan i tb sætte den op til at sortere mails, og så svare fra forskellige adresser.
Avatar billede nesloelo Nybegynder
26. august 2010 - 14:24 #2
Tak for svaret. Nu har jeg sat mine POP3 forbindelser i TB til at gemme på serveren i 7 dage; så må jeg se om det virker:
Avatar billede arnebalsby Nybegynder
18. oktober 2010 - 10:51 #3
Hvis du henter mail ned i gmail, er det efter min mening maget bedre at rykke mailen over på google apps:
http://www.google.com/apps/intl/da/business/index.html

Det gratis hvis man lige får sig klikket rigtigt frem til standard edition.