Avatar billede Hamag Nybegynder
19. august 2010 - 14:22 Der er 4 kommentarer

Scan af forskelige filer

Hej
Jeg har problem som jeg gerne vil dele med nogle andre her.
jeg har kørt en recovery på en pc som er blevet formatert og efterfølgende nyinstaleret med XP.
Så finder jeg jo mange exe filer i cluster, findes der en program som kan finde pst filer i de cluster?
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. august 2010 - 23:22 #1
Jeg ved ikke lige, hvad det er, du henviser til, når du skriver "Cluster", men en normal "dir" commando kan klare den for dig:
Start/Kør/CMD, cd "Cluster" dir *.pst
/ptj_11
Avatar billede Hamag Nybegynder
20. august 2010 - 08:02 #2
jeg kan ikke finde filer med *.pst det ser sådan ud.

cluster 3302905.XLS
cluster 3302516.JPG
cluster 3307766.EXE
cluster 3300222.TIF
cluster 3300151.EXE
cluster 3300551.EXE
cluster 3397023.EXE

der er mange filer der ender med .EXE
pc recovery viser de filer som den ikke kan genkende som .EXE
om det så findes en program der kan scan de filer for at finde ud af om det er fx en .pst??
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. august 2010 - 16:04 #3
OK. Hvis jeg forstår dig ret, så er de nævnte clusters, de filer som recovery har dannet.
Hvis det er sådan, det skal forstås, så burde der også ligge en fil med efternavnet pst, eks. Outlook.pst.
Det ser jo ud, som om recovery programmet kan skelne mellem de forskellige exe-filer, så det burde også kunne genkende filer med efternavnet pst.
På følgende link kan du måske få hjælp til dit problem.
Jeg hr brugt ham før, og han er billig og alle pengene værd:
http://www.partitionsupport.com/utilities.htm
/ptj_11
Avatar billede Hamag Nybegynder
03. september 2010 - 06:51 #4
Den kan ikke se nogle pst filer men nu fandt vi de meste
Mail på en backup.