Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 22:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Url Rewriting ingen css og billeder

Jeg er i gang med at lave noget url rewriting, men kan ikke få billeder og css til at blive vist.
Bruger følgende kode eks:

RewriteEngine On
RewriteRule ^products/([0-9]+)/?$ index.php?page=products&catid=$1        [NC,L]

Hvad kan jeg gøre for at rette op på problemet?
Avatar billede keysersoze Guru
18. august 2010 - 22:26 #1
Det kan være uendelig mange ting - det mest nærliggende er at henvisningen ikke er lavet korrekt fra starten. Benyt /img.jpg i stedet for bare img.jpg.

Er det ikke problemet må du komme med lidt flere info, evt et link.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 22:37 #2
Det virkede med dit eksempel, tak for det :)
Smider du et svar så jeg kan give point?
Avatar billede keysersoze Guru
19. august 2010 - 00:11 #3
svar :)