Avatar billede Bechy Nybegynder
18. august 2010 - 19:54 Der er 1 kommentar

Hjemmeside med web-shop

Jeg har en opgave.
Jeg skal bruge en hjemmeside til www.malusen.com med tilhørende web-shop, hvor jeg internationalt kan sælge mine produkter - 28 episoder for børn om den danske labrador Malusen 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

Hjemmesiden
Hjemmesiden www.malusen.com skal være børnevenligt og virke varmt og indbydende allerede ved første besøg. Siden skal indeholde følgende faciliteter.

Der skal være en side til en nyhedshistorie om Malusen.
Der skal være en side til billeder og historier om Malusen.
Der skal være en side med små videoklip af Malusen.
Der skal være en side til diskussion og kommunikation mellem brugerne af siden.

Uanset hvor på hjemmesiden brugeren befinder sig, skal denne have mulighed for at videre sende information til venner og bekendte. Dog ikke copyright beskyttet materiale.

Web-shop
Der skal være salgssider indeholdende de 24 episoder. Når man klikker på en bog på siden, kommer et større billede frem og brugeren skal kunne få episodens forord læst op eller læse teksten selv.

En mulighed for at downloade en episode, købe en lydbog, en e-bog eller en trykt bog. Downloads skal låses så episoderne ikke kan kopieres og videresendes.

Til web-shoppen skal være et betalingssystem, der håndterer pengeoverførsler over internettet og dække kreditkort fra Danmark og de engelsktalende markeder USA, Storbritannien, Canada, Australien, Sydafrika, Irland og New Zealand.

Først når transaktionen af et download er godkendt i betalingssystemet, kan overførslen af filerne finde sted eller bogen sendt med posten.

Web-shoppen skal også indeholde mailliste, så der kan sendes nyhedsbreve til brugerne af sitet.

Sitet skal også indeholde SMS gateway til nem og hurtig kummunikation med brugerne f. eks udsendelse af tilbuds- og nyheds-sms.

Web-shoppen skal kunne godkendes af e-handelsfonden og godkendes til e-mærket.

Brugerne af www.malusen.com er børn og unge, der er bekendte med at foretage online køb af underholdningsprodukter. Brugerens forældre har allerede givet tilsagn om brug af en konto. Den forretningsform er mere udbredt i de engelsk talende lande.

Både hjemmesiden og web-shop skal fra starten være på det engelske og danske sprog. Sitet skal senere kunne udbygges til at omfatte flere sprog.

Web-shop skal baseres på et færdigudviklet web-shop system Magento, der tilpasses med de nævnte ønsker og behov.

Findes der en Magento udvikler der kan få både hjemmeside og web-shop op at køre?
Avatar billede jps6kb Novice
06. september 2010 - 14:38 #1
Hej,

Såfremt du endnu ikke har fundet en samarbejdspartner, du er meget velkommen til at skrive til mig på kim@b-web.dk
Så kan vi snakke om, hvordan vi kan løse din opgave.

Med venlig hilsen
Kim Bang