Avatar billede Jens-Gunnar Nybegynder
16. august 2010 - 16:19 Der er 2 kommentarer

HP-printer, C6280 All-in-one

Problem: Når der ALTID kun købes original HP-blæk er alt ok, men ved genopfyldning, udskriver printer hver gang at der mangler den og den blæk, på skærm udskrives igen og igen at den og den farve er kørt tør og på skærmes udskrives stor opfordring til HP-køb.

HJÆLP
Avatar billede teknik Juniormester
16. august 2010 - 16:53 #1
Iflg. denne side, så kan man være nød til at
-afmontere alle farvepatroner,
- lukke låg over de tomme patronrum
- lukke printer
- afbryde strøm (fjern stik helt) i ½ min.
- Tilslut strøm igen.
- tænd printer
- geninstaller printerparoner.

http://www.ehow.com/how_6784162_reset-c6280-ink-cartridges.html

mvh :-)
Teknik
Avatar billede Jens-Gunnar Nybegynder
17. september 2010 - 10:07 #2
HEJ
Tak for indlæg, men det er forsøgt tidligere og det hjalp ikke.
Jeg har selv fundet en løsning denne er: Køb et komplet sæt printerpatroner hos Printerrefill. Easy-refill patronsæt type HP 363 med auto-resetchips. Så kører det.