Avatar billede zombien Juniormester
16. august 2010 - 09:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af Fujitsu Siemens Scaleo E

Hej

Jeg sidder med et problem, skal opgradere mit gamle Fujitsu Siemens Scaleo E mediecenter, med et nyt grafikkort, jeg har set den anden diskussion herinde, hvor man fandt frem til følgende grafikkort "Club 3D Radeon PCI-E HD2400Pro 256MB LP Passiv"

hvad er størrelse for dette kort?

hvor en bruger siger det passer perfekt ind i computeren, men jeg sidder personligt og har kig på følgende kort i stedet "GF 9400GT PCI Express 2.0 512MB DDR2 128 Bit"

http://butik.dk/product_info.php?products_id=308355

man kan se størrelsen er her "169 x 54 x 16 mm"

men er i tvivl om det kan være inde i maskinen, nogle som deler erfaring med dette omkring, eller kan hjælpe med dette
16. august 2010 - 09:30 #1
? Point ude: 2.035 ? -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/zombien (Dem der ikke er grønne) bør/skal du pænt vende tilbage til/afslutte for at 'folk' gider at hjælpe dig *S*. DET har jeg erfaring med ...
Avatar billede nunbaggi Nybegynder
16. august 2010 - 09:44 #2
Det skal være et low profile GFX du sætter i hvis det er pci-e kort.
Har selv lige sat et radeon hd5570 i et.
Søg evt på edbpriser efter low profile
Avatar billede nemlig Professor
16. august 2010 - 09:52 #3
Jeg har selv en Scaleo E, og har lige åbnet kassen. Jeg er i samme situation, at jeg ønsker en opgradering af grafik-kortet.

Det kort som Zombien spørger til, ser da ud til, at være et "Low-profile" kort - det er bare ende-beslaget, der er for højt.

Mon der medfølger et kortere beslag?

Zombien: Så vil det i øvrigt klæde dig pænt, at du får ryddet op i dine spørgsmål. Det er trods alt gode frivillige kræfter, der prøver at hjælpe - det mindste man kan gøre, er at få afsluttet spørgsmålene.
Avatar billede zombien Juniormester
16. august 2010 - 10:03 #4
Jeg skal nok få ryddet op i mine åbne spørgsmål senere idag, men som jeg også kan forstå er det et low-profile kort jeg har fundet, dog er enden for høj som du udtaler Nemlig

men om man bare kan splitte det ad og fjerne VGA-vedhænget og selve bagdækslet, ikke den mest optimale løsningen, men en evt. mulighed?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. august 2010 - 10:22 #5
Avatar billede zombien Juniormester
16. august 2010 - 18:36 #6
Så der ryddet op i mine spørgsmål :)

men nogle der vidste om GF 9400GT PCI Express 2.0 512MB DDR2 128 Bit havde evt. 2 beslag med som den pokot1 nævner, for ser da ud til man også på GF 9400GT kan pille VGA-porten fra
Avatar billede arne_v Ekspert
16. august 2010 - 19:01 #7
Strengt taget er der ikke ryddet op i dine spoergsmaal.

Du har bare lukket dem ved selv at tage point!!
Avatar billede zombien Juniormester
07. september 2010 - 19:09 #8
ja uforskammet af mig må man sige...

men hvis folk ikke har kunnet præstere at ligge et svar i det tidsrum den har kørt, jamen så er det bare ærgeligt ærgeligt, så må de skrive hvis de føler sig stødt over min handling...

så skal de nok få deres points...

men poko1 du svare bare ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. september 2010 - 07:51 #9
Jeg samler ikke mere point.
Avatar billede zombien Juniormester
14. september 2010 - 10:33 #10
ej kom frisk, nu er du nødsaget til at ligge et svar :)
hvis jeg selv tager points får jeg bare et tastatur i nakken, hovederne er jo allerede efter mig, så kan du ikke være bekendt..
Avatar billede zombien Juniormester
07. december 2010 - 09:21 #11
jeg købte GF 9400GT PCI Express 2.0 512MB DDR2  der medfuldte begge slags beslag, jeg takker for hjælpen, nogle som vil ligge et svar
Avatar billede zombien Juniormester
24. april 2011 - 14:04 #12
jeg ligger hermed selv et svar for at afslutte tråden