Avatar billede 8718 Juniormester
15. august 2010 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

valg af skrifttype

Når jeg højreklikker på det dokument, og vælger 'Send til' og derefter postmodtager, så får jeg ikke min 'normale' skrifttype i mailen.

Hvor indstiller man det, så jeg altid sender i HTML og med den skrifttype, som jeg gerne vil benytte som standard.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. august 2010 - 14:23 #1
I outlook funktioner postformat Sæt flueben i Brug Word
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. august 2010 - 14:24 #2
Hvilken mailklient og version benytter du?
/ptj_11
Avatar billede 8718 Juniormester
15. august 2010 - 17:52 #3
>poko1 . Jeg kan vælge imellem HTML, RTF og alminelig tekst. Den står til HTML, og det virker fint, når jeg bare skriver en alm. mail. Problemet opstår kun, når jeg benytter førnævnte fremgangsmåde.

>ptj_11. Jeg har 2007 Exchange Server
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. august 2010 - 18:53 #4
Nu har jeg smidt 2007 ud igen jeg kan ikke forliges med den Der er for mange æpndringer i forhold til det jeg er vant til men er der ikke nogen steder hvor der står brug mcrosoft word til at redigere emails med og brug mcrosoft word til at læse email
Avatar billede 8718 Juniormester
12. januar 2013 - 00:25 #5
lukker