Avatar billede Rahbek-DK Nybegynder
15. august 2010 - 09:32 Der er 3 kommentarer

Hjælp til Outlook 2007

Hej eksperter

Jeg har fået et problem med Outlook 2007.
Normalt når jeg kigger mails i outlook kan jeg se afsender i øverste halvdel af skærmen og når jeg markere mailen vises indholdet i den nederste del af skærmen, problemet er at nu skal jeg dobbelt klikke på mailen for at se indholdet og så vises dette i en ny skærm, hvad gør jeg for at vende tilbage til den gamle måde at se mine mails.
MVh Rahbek
15. august 2010 - 09:37 #1
Velkommen til E. ...

[Vis] [Læserude] [Bund]
Avatar billede Rahbek-DK Nybegynder
15. august 2010 - 09:50 #2
Hej tak for det, hmm hvorfor så jeg ikke det selv.
Mvh Rahbek
15. august 2010 - 10:02 #3
*S* - JEG lægger hermed et [svar]...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

---

DU skal normalt ikke selv lægge [svar]: er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning)

Du er velkommen en anden gang...